12 Kasım 2010 Cuma

Yapamazsın dediler yaptık demek

Yapamazsın dediler yaptık
Hani duymuşsunuzdur ezel dizisinden ramiz dayının sözlerini" yapamazsın dediler yaptım,gidemezsin dediler gittim vuramassın dediler vurdum"...Aslında çok güzel bir itici güç bu cümleler ama kullanabilene tabiki.İnsanda irade sağlam oldu mu hele daha sağlam güzel yollar bulursun kendine.Gerçekten de insanların lafına kulak asmamak gerekir.Çünkü torba değil ki büzüle her kafadan ayrı bir ses çıkıyor.Bazen kimi dinleyeceğini sapıttığın zamanlar olabilir.İşte tek bir çözüm var ki oda kendi iç sesini dinlemek çünkü hesap vereceğin biri olmayacak hemde kendi kendine kızamassın ya çünkü kendi kararın birini de suçlayamazsın hem.Bakın bugüne kadar iyi yerlere gelenlerde dikenli yollardan geçmedi mi tabi her insan bir yerlere gelmek için bir şeylerin savaşını vermedi mi verdi elbette.
Çünkü dünyanın kuralı bu diyet ödemeden emeğinin karşılığı alamazsın.Ki bu söylediklerimi herkes biliyor ama birşey unutuluyor bildiklerimiz yanında bilmediklerimizde var ve bunların uygulaması var.İşte bu noktada takılmak herkezin sorunu olsa gerek.
Valinin hikayesini hatırlayın babası sürekli oğlum senden adam olmaz diyor adam okuya okuya vali oluyor çağırın babamı buraya diyerek babasını kendi ayağına getirtiyor.Bak baba ben adam oldum vali oldum diyor.Şimdi vali olduğu tamamda adam olduğu tartışılır.Hiç baba ayağa çağrılır mı ?Nitekim vali olanda bir hırs uğruna okuyor kendi istediği için değil.Bu örnekten de anlaşılacağı üzere benim söylemek istediğim hırsla bir yerlere gelmek değil,birilerine yaranmak için birşeyler yapmak da değil,söyelemk istediğim şey birilerinin sözlerine takılıp hayatınızı yönlendirmelerine izin vermeden içinizden geldiği şeyin peşinden koşmak kendiniz olmaktır.Kendinizi bulmaktır,farkını hisset ve hissettir.Ben farklıyım demekle değil farklı olup başkalarından duymakla farklı olduğunu hissedersin...
Yapamazsın Dediler Yaptım
...
...
... 
"Dedikleriniz varsa bunları bir yere yazın size güç katar"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MEB LGS DESTEK PAKETİ "ADANA" İNGİLİZCE SORULARI ÇÖZÜMÜ

Milli Eğitim Bakanlığı'nın mayıs ayında yayınladığı LGS çalışma soruları destek paketinde tüm ingilizce sorularının çözümünü bu video s...